Na tej stronie korzystamy z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.gsm24.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Prosimy, abyś zapoznał się z naszą polityką dotyczącą prywatności uregulowaną w Regulaminie i w Polityce Prywatności.

Polityka reklamacyjna

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby produkty znajdujące się w naszym asortymencie były najwyższej jakości. W przypadku otrzymania reklamacji staramy się, aby proces obsługi zgłoszenia był na możliwie najwyższym poziomie.

Gwarancja

Jest to zobowiązanie gwaranta, który samodzielnie określa swoje obowiązki wobec kupującego. Mogą one polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Gwarantem jest podmiot udzielający gwarancji, w szczególności producent. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono inaczej, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy oraz stwierdzone w czasie jej trwania. Wszystkie uprawnienia przysługujące Kupującemu oraz tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna. 

Rękojmia

Jest to ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi względem kupującego, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty sprzedaży. Aby kupujący mógł skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, musi zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomić sprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia. Rękojmia została uregulowana w art. 556–576 Kodeksu cywilnego.

Jak zgłosić reklamację?

    1. bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym producenta/gwaranta na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu.

    2. u sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Biura Obsługi Klienta lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą.

W przypadku złożenia reklamacji pocztą można skorzystać z własnego formularza lub naszego wzoru zgłoszenia reklamacyjnego, który wraz z reklamowanym urządzeniem należy wysłać na adres wskazany poniżej.


Sklep Internetowy Gsm24.pl

Reklamacja Towaru

ul. Lirowa 27

02-387 Warszawa