W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

przez platformę Przelewy24;

 za pomocą szybkich płatności imoje;

 kurierowi przy odbiorze przesyłki;

 odroczoną płatnością PayPo;

płatnościami ratalnymi;

systemem PayPal;

 podczas odbioru towaru w naszym sklepie stacjonarnym.

0

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za pobraniem?

Tak, wysyłamy zamówienia również za pobraniem. Koszt przesyłki nadanej za pobraniem podany jest zawsze w koszyku zakupowym.

0

Nie przeszła mi płatność. Co robić?

Proszę napisać mail na sklep@gsm24.pl z informacją o problemach z płatnością, podając numer zamówienia.

0

Czy produkty są nowe i oryginalne ?

Wszystkie produkty dostępne w naszym asortymencie są nowe i oryginalne. Wyjątkiem jest zakładka OUTLET. Znajdują się w niej produkty z uszkodzonym opakowaniem lub przeciętą plombą oraz takie, które pochodzą z regulaminowego 14-dniowego zwrotu od klienta.

6

Czy produkty zakupione w sklepie objęte są gwarancją?

Każde urządzenie objęte jest 2-letnią gwarancją producenta. Naprawy realizowane są na podstawie dowodu zakupu w autoryzowanych serwisach lub za naszym pośrednictwem w ramach usługi Door2Door.

0

Czy telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?

Nasze produkty pochodzą z dystrybucji europejskiej i objęte są 2-letnią gwarancją. Gwarancja realizowana jest na terenie Polski w autoryzowanych serwisach.

0

Czy telefony są brandowane lub posiadaja blokadę operatora?

Telefony z naszej oferty nie są brandowane i nie posiadają blokady SIM.

0

Czy produkty posiadają menu w języku polskim?

Oczywiście! W ustawieniach możemy ustawić dowolny język.

0

Jak zgłosić reklamację?

  • Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym producenta/gwaranta na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu lub
  • u sprzedawcy poprzez wypełnienie zgłoszenia na stronie Serwis D2D lub
  • napisać wiadomość na adres sklep@gsm24.pl opisując zgłoszenie lub

    Sklep Internetowy Gsm24.pl
    Reklamacja Towaru
    ul. Muszkieterów 15a
    02-237 Warszawa
  • pobrać oraz wypełnić formularz reklamacyjny. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki wraz z dokumentem zakupu. Przesyłkę z reklamowanym urządzeniem oraz dokumentami należy wysłać na adres:

0

Jak zgłosić reklamację DOOR 2 DOOR?

Reklamacja D2D, jest formą reklamacji w której sprzedający udziela gwarancji od drzwi do drzwi, a tym samym organizuje kuriera w celu odebrania urządzenia od klienta oraz ponosi wszystkie koszty transportu. W celu zgłoszenia reklamacji D2D:

  1. należy wypełnić zgłoszenie na stronie Serwis D2D
  2. po uzupełnieniu formularza zostanie wysłana wiadomość mailowa z wygenerowanym automatycznie formularzem reklamacyjnym, który należy dołączyć do paczki wraz 
    z dokumentem zakupu; 
  3. w kolejnej wiadomości mailowej zostanie wysłany numer zlecenia odbioru z firmy kurierskiej DPD, a w następnym dniu roboczym pojawi się kurier po odbiór przesyłki z wygenerowaną etykieta nadawczą.

Przesyłki zlecone w usłudze D2D odbierane są przez kuriera DPD. Kurier będzie miał wygenerowany list przewozowy. 
PAMIĘTAJ ABY ZABEZPIECZYĆ URZĄDZENIE PRZED WYSYŁKĄ, BY NIE ULEGŁO USZKODZENIU W TRANSPORCIE.

0

Jaki jest koszt wysyłki?

Szczegółowe informacje o dostawie i kosztach przesyłki znajdują się tutaj: https://gsm24.pl/content/12-koszty-dostawy

0

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były u Państwa jak najszybciej. Większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia!

Czas dostawy zależny jest od wybrania sposobu dostawy.

0

Jakie sa dostepne metody wysyłki zamówienia?

Zamówienie może zostać wysłane kurierem DPD lub Fedex. Paczki wysyłamy również do paczkomatów InPost oraz punktów odbioru Paczka Orlen.

0

Jaki jest czas dostarczania przesyłek?

Nie mamy wpływu na szybkość dostarczania przesyłek przez firmy kurierskie. Deklarowany czas dostarczenia przesyłek to maksymalnie 48h po wysłaniu zamówienia. Każda z firm kurierskich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego.

0

Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?

W potwierdzeniu zamówienia otrzymanym za pośrednictwem e-maila otrzymają Państwo link do śledzenia przesyłki.

0

Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

0

Czy do zamówienia można otrzymać fakturę pro-forma?

Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.

0

Gdzie znajdę swój dokument zakupu?

Wszystkie faktury i paragony wysyłamy na adres mailowy wskazany przy zamówieniu.

0

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

0

Czy można przyjechać do Państwa siedziby i odebrać telefon w Warszawie?

Jak najbardziej! W Warszawie przy ul. Muszkieterów 15A, prowadzimy Punkt Odbioru Zamówień. W momencie składania zamówienia, wystarczy wybrać opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 są gotowe do odbioru tego samego dnia.

0

Czy w Punkcie Odbioru można płacić kartą?

Tak, przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.

0

Ile jest czasu na odbiór osobisty zamówienia?

Zamówienia z odbiorem osobistym czekają na Państwa w naszym punkcie 3 dni robocze.

0

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zamówienie można złożyć wyłącznie przez naszą stronę: www.gsm24.pl.

0

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Prowadzę firmę - chcę fakturę VAT" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.

0

Czy wystawiają Państwo faktury TaxFree?

W naszym sklepie nie wystawiamy faktur TaxFree.

0

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione w sklepie internetowym produkty?

  • Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.
  • Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu (fakturę lub paragon) oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.

    Przesyłkę odeślij na adres:
    GSM24
    Ul. Muszkieterów 15A
    02-273 Warszawa
  • Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.

  • Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
0

Ile mam czasu na ewentualny zwrot zakupionych produktów?

Konsumentom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych.

0

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Jak najbardziej, produkty zamówione przez internet możesz zwrócić również w naszym sklepie stacjonarnym, wystarczy, że przyniesiesz produkty, które chcesz zwrócić.

0

Ile trwa zwrot środków za oddany produkt?

Zgodnie z polskim prawem Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar.

0