Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?
W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.
Czy do zamówienia można otrzymać fakturę pro-forma?
Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.
Gdzie znajdę swój dokument zakupu?
Wszystkie faktury i paragony wysyłamy na adres mailowy wskazany przy zamówieniu.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Czy można przyjechać do Państwa siedziby i odebrać telefon w Warszawie?
Jak najbardziej! W Warszawie przy ul. Muszkieterów 15A, prowadzimy Punkt Odbioru Zamówień. W momencie składania zamówienia, wystarczy wybrać opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 są gotowe do odbioru tego samego dnia.
Czy w Punkcie Odbioru można płacić kartą?
Tak, przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.
Ile jest czasu na odbiór osobisty zamówienia?
Zamówienia z odbiorem osobistym czekają na Państwa w naszym punkcie 3 dni robocze.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Zamówienie można złożyć wyłącznie przez naszą stronę: www.gsm24.pl.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Prowadzę firmę - chcę fakturę VAT" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.
Czy wystawiają Państwo faktury TaxFree?
W naszym sklepie nie wystawiamy faktur TaxFree.