Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

3

Czy do zamówienia można otrzymać fakturę pro-forma?

Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.

2

Gdzie znajdę swój dokument zakupu?

Wszystkie faktury i paragony wysyłamy na adres mailowy wskazany przy zamówieniu.

3

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, z potwierdzeniem wysyłki oraz linkiem dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

1

Czy można przyjechać do Państwa siedziby i odebrać telefon w Warszawie?

Jak najbardziej! W Warszawie przy ul. Muszkieterów 15A, prowadzimy Punkt Odbioru Zamówień. W momencie składania zamówienia, wystarczy wybrać opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 są gotowe do odbioru tego samego dnia.

1

Czy w Punkcie Odbioru można płacić kartą?

Tak, przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.

3

Ile jest czasu na odbiór osobisty zamówienia?

Zamówienia z odbiorem osobistym czekają na Państwa w naszym punkcie 3 dni robocze.

3

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zamówienie można złożyć wyłącznie przez naszą stronę: www.gsm24.pl.

1

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, wystarczy w formularzu zamówienia zaznaczyć opcję "Prowadzę firmę - chcę fakturę VAT" i podać dane firmy wraz z numerem NIP. Fakturę dołączymy do paczki lub wyślemy na Twój adres mailowy.

4

Czy wystawiają Państwo faktury TaxFree?

W naszym sklepie nie wystawiamy faktur TaxFree.

3