W jaki sposób mogę zwrócić zakupione w sklepie internetowym produkty?

  • Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj, z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy wpłacone środki.
  • Spakuj zwracany towar dołączając dowód zakupu (fakturę lub paragon) oraz wypełniony poprawnie formularz odstąpienia od umowy. Towar odeślij w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Prosimy nie owijać oryginalnych pudełek taśmą klejącą.

    Przesyłkę odeślij na adres:
    GSM24
    Ul. Muszkieterów 15A
    02-273 Warszawa
  • Przesyłkę prześlij na koszt własny. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz paczek wysłanych do paczkomatu.

  • Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia woli odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
2

Ile mam czasu na ewentualny zwrot zakupionych produktów?

Konsumentom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych.

2

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Jak najbardziej, produkty zamówione przez internet możesz zwrócić również w naszym sklepie stacjonarnym, wystarczy, że przyniesiesz produkty, które chcesz zwrócić.

1

Ile trwa zwrot środków za oddany produkt?

Zgodnie z polskim prawem Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar.

1