Jak zgłosić reklamację?

  • Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym producenta/gwaranta na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu lub
  • u sprzedawcy poprzez wypełnienie zgłoszenia na stronie Serwis D2D lub
  • napisać wiadomość na adres sklep@gsm24.pl opisując zgłoszenie lub
  • pobrać oraz wypełnić formularz reklamacyjny. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki wraz z dokumentem zakupu. Przesyłkę z reklamowanym urządzeniem oraz dokumentami należy wysłać na adres:

Gsm24.pl Reklamacja Towaru
ul. Muszkieterów 15a
02-237 Warszawa

1

Jak zgłosić reklamację DOOR 2 DOOR?

Reklamacja D2D, jest formą reklamacji w której sprzedający udziela gwarancji od drzwi do drzwi, a tym samym organizuje kuriera w celu odebrania urządzenia od klienta oraz ponosi wszystkie koszty transportu. W celu zgłoszenia reklamacji D2D:

  1. należy wypełnić zgłoszenie na stronie Serwis D2D
  2. po uzupełnieniu formularza zostanie wysłana wiadomość mailowa z wygenerowanym automatycznie formularzem reklamacyjnym, który należy dołączyć do paczki wraz 
    z dokumentem zakupu; 
  3. w kolejnej wiadomości mailowej zostanie wysłany numer zlecenia odbioru z firmy kurierskiej DPD, a w następnym dniu roboczym pojawi się kurier po odbiór przesyłki z wygenerowaną etykieta nadawczą.

Przesyłki zlecone w usłudze D2D odbierane są przez kuriera DPD. Kurier będzie miał wygenerowany list przewozowy. 
PAMIĘTAJ ABY ZABEZPIECZYĆ URZĄDZENIE PRZED WYSYŁKĄ, BY NIE ULEGŁO USZKODZENIU W TRANSPORCIE.

1