Jak zgłosić reklamację?
- Bezpośrednio w autoryzowanym centrum serwisowym producenta/gwaranta na podstawie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu lub
- u sprzedawcy poprzez wypełnienie zgłoszenia na stronie Serwis D2D lub
- napisać wiadomość na adres sklep@gsm24.pl opisując zgłoszenie lub
- pobrać oraz wypełnić formularz reklamacyjny. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki wraz z dokumentem zakupu. Przesyłkę z reklamowanym urządzeniem oraz dokumentami należy wysłać na adres:
Gsm24.pl Reklamacja Towaru
ul. Muszkieterów 15a
02-237 Warszawa
0
3
Jak zgłosić reklamację DOOR 2 DOOR?
Reklamacja D2D, jest formą reklamacji w której sprzedający udziela gwarancji od drzwi do drzwi, a tym samym organizuje kuriera w celu odebrania urządzenia od klienta oraz ponosi wszystkie koszty transportu. W celu zgłoszenia reklamacji D2D:
- należy wypełnić zgłoszenie na stronie Serwis D2D;
- po uzupełnieniu formularza zostanie wysłana wiadomość mailowa z wygenerowanym automatycznie formularzem reklamacyjnym, który należy dołączyć do paczki wraz
z dokumentem zakupu; - w kolejnej wiadomości mailowej zostanie wysłany numer zlecenia odbioru z firmy kurierskiej DPD, a w następnym dniu roboczym pojawi się kurier po odbiór przesyłki z wygenerowaną etykieta nadawczą.
Przesyłki zlecone w usłudze D2D odbierane są przez kuriera DPD. Kurier będzie miał wygenerowany list przewozowy.
PAMIĘTAJ ABY ZABEZPIECZYĆ URZĄDZENIE PRZED WYSYŁKĄ, BY NIE ULEGŁO USZKODZENIU W TRANSPORCIE.
2
2