Na tej stronie korzystamy z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.gsm24.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Prosimy, abyś zapoznał się z naszą polityką dotyczącą prywatności uregulowaną w Regulaminie i w Polityce Prywatności.



1 - Czy wystawiamy pełne faktury VAT?

Tak, do każdego zakupy wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.


2 - Czy produkty są nowe, oryginalne i zaplombowane?

Tak! Wszystkie produkty dostępne w naszym asortymencie są nowe, oryginalnie zapakowane i zaplombowane. Wyjątkiem jest zakładka OUTLET, w której mogą znaleźć się produkty z uszkodzonym opakowaniem lub przeciętą plombą, ale są to produkty 100% sprawne.


3 - Czy produkty zakupione w sklepie objęte są gwarancją?

Każdy telefon objęty jest 2 letnią gwarancją producenta. Naprawy realizowane są na podstawie dowodu zakupu w Autoryzowanych Serwisach lub za naszym pośrednictwem.


4 - Czy telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?

Nasze produkty pochodzą z dystrybucji europejskiej. Posiadają oryginalny zestaw prosto od producenta oraz 2-letnią gwarancję.


5 - Czy produkty posiadają język polski?

Oczywiście! W ustawieniach możemy ustawić dowolny język.


6 - Czy można jest wysyłka zamówienia za pobraniem?

Tak, wysyłamy zamówienia również za pobraniem. Koszt przesyłki nadanej za pobraniem wynosi 7,00 zł.


7 - Jaki jest koszt wysyłki?

Szczegółowe informacje o dostawie i kosztach przesyłki znajdują się tutaj: https://gsm24.pl/content/12-koszty-dostawy


8 - Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były u Państwa jak najszybciej. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia!


9 - Czy można przyjechać do Państwa siedziby i odebrać telefon w Warszawie?

Jak najbardziej! W Warszawie przy ul. Lirowej 27, prowadzimy Punkt Odbioru Zamówień Internetowych. W momencie składania zamówienia, wystarczy wybrać opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 są gotowe do odbioru tego samego dnia.


10 - Ile jest czasu na odbiór osobisty zamówienia?

Zamówienie można odebrać przez siedem dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.


11 - Czy do zamówienia można otrzymać pro-formę?

Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.


12 - Czy mogę ubezpieczyć zakupiony telefon?

Nie, aktualnie nie posiadamy w swojej ofercie ubezpieczeń.


13 - Czy w Punkcie Odbioru można płacić kartą?

Tak, przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.


14 - Czy obowiązuje 14 dniowy termin odstąpienia od umowy?

Konsumentom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych. Informujemy jednak, że odstąpienie od umowy z tytułu Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) przysługuje wyłącznie Klientom będącym Konsumentem w rozumieniu, ww. Ustawy.