1 - Czy wystawiamy pełne faktury VAT?

Tak, do każdego zakupu wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.


2 - Czy produkty są nowe, oryginalne i zaplombowane?

Wszystkie produkty dostępne w naszym asortymencie są nowe, oryginalne i zapakowane w zaplombowanym pudełku. Wyjątkiem jest zakładka OUTLET. Znajdują się w niej produkty
z uszkodzonym opakowaniem lub przeciętą plombą oraz takie, które pochodzą z regulaminowego 14-dniowego zwrotu od klienta.


3 - Czy produkty zakupione w sklepie objęte są gwarancją?

Każdy telefon objęty jest 2 letnią gwarancją producenta. Naprawy realizowane są na podstawie dowodu zakupu w autoryzowanych serwisach lub za naszym pośrednictwem w ramach usługi Door2Door.


4 - Czy telefony pochodzą z polskiej dystrybucji?

Nasze produkty pochodzą z dystrybucji europejskiej. Posiadają oryginalny zestaw akcesoriów oraz objęte są 2-letnią gwarancją.


5 - Czy produkty posiadają język polski?

Oczywiście! W ustawieniach możemy ustawić dowolny język.


6 - Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za pobraniem?

Tak, wysyłamy zamówienia również za pobraniem. Koszt przesyłki nadanej za pobraniem podany jest zawsze w koszyku zakupowym.


7 - Jaki jest koszt wysyłki?

Szczegółowe informacje o dostawie i kosztach przesyłki znajdują się tutaj: https://gsm24.pl/content/12-koszty-dostawy


8 - Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były u Państwa jak najszybciej. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia!


9 - Czy można przyjechać do Państwa siedziby i odebrać telefon w Warszawie?

Jak najbardziej! W Warszawie przy ul. Lirowej 27, prowadzimy Punkt Odbioru Zamówień. W momencie składania zamówienia, wystarczy wybrać opcję odbioru osobistego. Kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem. Zamówienia złożone do godziny 14:00 są gotowe do odbioru tego samego dnia.


10 - Ile jest czasu na odbiór osobisty zamówienia?

Zamówienia z odbiorem osobistym czekają na Państwa w naszym punkcie 3 dni robocze.


11 - Czy do zamówienia można otrzymać pro-formę?

Nie ma żadnego problemu! Po złożeniu zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zgłoszenia chęci otrzymania proformy.


12 - Czy mogę ubezpieczyć zakupiony telefon?

Tak, aktualnie posiadamy w swojej ofercie ubezpieczenia ekranu na wybrane modele telefonów. Pakiet Smart Protect to 1 rok ochrony na jedną wymianę wyświetlacza. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://gsm24.pl/438-smart-protect.


13 - Czy w Punkcie Odbioru można płacić kartą?

Tak, przyjmujemy płatności kartą lub gotówką.


14 - Czy obowiązuje 14 dniowy termin odstąpienia od umowy?

Konsumentom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych.


15 - Gdzie znajdę swój dokument zakupu?

Wszystkie faktury i paragony wysyłamy na adres mailowy wskazany przy zamówieniu.